Ogłaszamy konkurs ofert na zakup wyposażenia sali oraz usługi cateringowe
Przedszkole Niepubliczne “Czarodziejska Akademia”
w ramach Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Działanie 9.1. “Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”
Poddziałanie 9.1.1. “Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej”
pn.: “Czarodziejska Akademia – program zwiększający liczbę miejsc przedszkolnych w gminie Pabianice”
ogłasza konkurs ofertowy dla firm zajmujących się:
1. Zamawiający Przedszkole Niepubliczne “Czarodziejska Akademia” zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Usługi cateringowe (CPV 55520000-1 usługi dostarczania posiłków) na potrzeby Projektu pn. “Czarodziejska Akademia – program zwiększający liczbę miejsc przedszkolnych w gminie Pabianice” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS.
2. Przedmiotem zapytania o cenę jest :
Całodzienne wyżywienie dla dzieci ( śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek dwa razy w tygodniu)
3. Termin realizacji zamówienia – od podpisania umowy do 30.06.2015r.
4. Okres gwarancji – 22 miesiące
5. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej – sekretariat Przedszkola Niepublicznego “Czarodziejska Akademia” w Pabianicach, ul. Moniuszki 146
6. Warunki płatności – przelew 14 dni po wystawieniu faktury
7. Zamawiający zleca składanie ofert w polskich złotych
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – menadżer Projektu , tel. 606 30 44 71
9. Kryteria oceny ofert:
Wartość brutto oferty (max. 100%)
UWAGA!!!!
KONKURS OFERT DOTYCZĄCY WYŻYWIENIA CAŁODZIENNEGO DZIECI ZOSTAŁ ROZSTRZYGNIĘTY – Przedszkole Niepubliczne “Czarodziejska Akademia” wyłoniło dnia 31.08.2013r. wykonawcę w ramach zapytania ofertowego z dnia 2.07.2013 r dotyczącego usług cateringowych. Wyłonionym wykonawcą okazała się firma “Bar Agama” z Pabianic
1. Zamawiający przedszkole Niepubliczne ‘Czarodziejska Akademia” zaprasza do składania oferty cenowej na;
Wyposażenie sal w meble oraz pomoce dydaktyczne ( CPV 37.52.00.00, 39.16.21.00, 39.16.10.00) na potrzeby projektu “Czarodziejska Akademia – program zwiększający liczbę miejsc przedszkolnych w gminie Pabianice” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS
2. Przedmiot zamówienia;
Wyposażenie sal (regały, szafki) oraz pomoce dydaktyczne i zabawki (zgodnie z załączeniem)
3. Termin realizacji zamówienia – od realizacji zamówienia do 31.08.2013 r.
4. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej – sekretariat Przedszkola Niepublicznego “Czarodziejska Akademia” w Pabianicach, ul. Moniuszki 146 do dnia 16.07.2013r.
5. Warunki płatności – przelew 14 dni od wystawienia rachunku/faktury
6. Zamawiający zleca składanie ofert w polskich złotych
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – menadżer projektu, 606 30 44 71
8. Kryteria oceny ofert:
– wartość brutto oferty
UWAGA!!! Przedszkole Niepubliczne “Czarodziejska Akademia” wyłoniło firmę zajmującą się wyposażeniem sal oraz pomocami dydaktycznymi w dniu 15.07.2013 w ramach zapytania ofertowego z dnia 2.07.2013r. Firmą, która dostarczy sprzęt dydaktyczny oraz wyposażenie sal, jest firma “Moje Bambino” z Łodzi
1.Zamawiający: Przedszkole Niepubliczne “Czarodziejska Akademia” zaprasza do składania oferty cenowej na:
Zakup wraz z dostawą komputera wraz z tablicą interaktywną z podstawą mocującą na potrzeby projektu nr WND-POKL.09.01.01-10-080/12 pn. “Czarodziejska Akademia – program zwiększający liczbę miejsc przedszkolnych w gminie Pabianice” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach EFS.
2. Przedmiot zamówienia:
Zakup wraz z dostawą komputera, tablicy interaktywnej warz z podstawą mocującą
3. Termin realizacji zamówienia – od podpisania umowy do 31.08.2013r.
4. okres gwarancji – 24 miesiące
5. Miejsce i termin składania ofert cenowych – Sekretariat Przedszkola Niepublicznego “Czarodziejska Akademia” w Pabianicach, ul.Moniuszki 146 do dnia 27.08.2013 godz.10.00 (osobiście w siedzibie zamawiającego lub e-mail: przedszkole@sandbox.mithost.pl)
6. Warunki płatności – przelew 14 dni, po wystawieniu rachunku
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – specjalista ds. zamówień – Pani Karolina Jasińska, tel. 606 30 44 71
8. Kryteria oceny ofert – cana 100%
UWAGA!!! Konkurs ofert ogłoszony 02.07.2013r. został rozstrzygnięty! Umowa na zakup sprzętu elektronicznego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą – firmą Rekmar została podpisana w dniu rozstrzygnięcia konkursu ofert, czyli 31.08.2013r.